Back to Top

USEIN KYSYTTYÄ

Näiden kysymysten ja vastausten avulla löydät ratkaisuja usein kysyttyihin kysymyksiin. 
Lisätietoa saat tarvittaessa ottamalla yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun.

YLEISTÄ

"Voinko tilata tukustanne kuluttajana?"
- Kyllä voit. Myymme makeiset kaikille tukkuhintaan. Et tarvitse mitään erillistä tukkukorttia, vaan voit tilata makeiset edulliseen tukkuhintaan suoraan verkkokaupastamme.

"Sisältävätkö näkyvillä olevat hinnat arvonlisäveron?"
- Kyllä. Näkyvillä olevat hinnat sisältävät tuotteen normaalin arvonlisäveron (tuotteesta riippuen 14% / 24%).

TOIMITUS

"Kun tilaan tavarat tänään, niin kuinka nopeasti saan ne?
- Toisin kuin useimmilla muilla verkkokaupoilla, meillä on tavarat lähes aina valmiina varastossa. Tämän ansiosta pystymme lähettämään tilaukset nopeasti. Mikäli tuote on tilapäisesti loppu, ilmoitamme siitä tilaajalle sähköpostilla tai tekstiviestillä. Huom. Ruuhkaisina ajankohtina, kuten tarjouskampanjoiden aikana, tilausten lähetyksessä saattaa esiintyä viivettä.

"Mitkä ovat toimitusvaihtoehtonne?"
- Toimituksissa käytämme mm. DB Schenckeriä sekä Postia. Tarkemmat ajantasaiset tiedot löydät tilaus- ja toimitusehdoistamme.

"Miksi postiennakkoa ei ole valittavissa?"
- Noutamattomista lähetyksistä aiheutuu turhia kuluja. Maksu- ja toimitustavoista on käytännössä valittavissa kaikki muut vaihtoehdot.

TUOTTEET JA VALIKOIMA

"Tuotetta, jota etsin, ei näy enää valikoimassa, vaikka aikaisemmin se oli. Onko sitä tulossa lisää?"
- Todennäköisesti tuotetta tulee lisää ja lisäämme sen takaisin valikoimaan. Voit ottaa yhteyttä "Ota yhteyttä"-lomakkeella ja tiedustella tarkemmin.

"Tilaamani karkit tulevat kahden kuukauden kuluttua häihimme. Mitkä ovat tuotteiden päiväykset?"
- Kaikki tilaamasi tuotteet ovat tuoreita ja niillä on normaalit parasta ennen päiväykset.
Eräillä tuotteilla on poikkeavan lyhyt säilyvyys, esim. Brunbergin Suukkojen parasta ennen päiväys on aina 12 viikkoa valmistuksesta.
Huom! Mikäli tuotteiden parasta ennen päiväys on lähestymässä, niin niistä on aina ilmoitettu erikseen tuotteen tietojen kohdalla.

"Onko verkkokaupan ja Urjalan kivijalkamyymälän valikoima sama?"
- Verkkokaupan ja myymälän valikoimat poikkeavat toisistaan, sillä verkkokaupan valikoima on huomattavasti laajempi. Myös monet erikoiserät ovat myynnissä vain verkkokaupassamme. Myös hinnat voivat poiketa toisistaan.

"Mistä tiedän onko tuote gluteeniton tai sokeriton?"
- Mikäli tuotteen kohdalla ei ole erikseen mainittu, että tuote on esim. gluteeniton tai sokeriton, niin se ei ole sitä.
Olemme koonneet allergikoille omat valikoimat, mistä ilmenee esim. tuotteiden gluteenittomuus tai sokerittomuus.

Gluteenittoman merkinnän tuote saa vain mikäli valmistaja ilmoittaa tuotteen gluteenittomaksi.
Mikäli tarvitsette tarkempia tietoja, niin kannattaa olla suoraan yhteydessä tuotteen maahantuojaan tai valmistajaan.

"Valikoimastanne löytyy "parasta ennen"-ilmoitettuja tuotteita. Eihän näitä saa myydä?
- Saa, jos kyseessä on tuote, jossa on merkintä ”parasta ennen”. Sen sijaan ”viimeinen käyttöpäivä” -merkinnällä varustettua elintarviketta ei saa enää myydä eikä sitä pidä syödä merkityn päiväyksen jälkeen. ”Parasta ennen” -merkinnällä tarkoitetaan vähimmäissäilyvyysaikaa, johon saakka elintarvike ainakin säilyttää sille tyypilliset ominaisuudet. Yleensä elintarvike on käyttökelpoinen vielä päiväyksen jälkeenkin. Lähde: www.evira.fi

"Mistä näen tuotteiden valmistusaineet?"
-
Pyrimme pitämään tuotetiedot mahdollisimman hyvin ajan tasalla. Valmistaja saattaa kuitenkin muuttaa myös vanhojen tuotteidensa reseptiä ja ainesosatietoja. Tarkistathan tämän vuoksi viimeisimmät ainesosatiedot, allergeenit ja ravintoarvot vielä pakkauksesta.

ONGELMATILANTEET

"En pääse kirjautumaan, vaikka aikaisemmin se on onnistunut. Miten toimin?"
- Ota yhteyttä lomakkeella asiakaspalveluumme tai lähetä sähköpostia asiakaspalvelu@urjalanmakeistukku.fi niin selvitämme mistä virhe on johtunut ja olemme yhteydessä sinuun pikimmiten.

"En saanut tilausta onnistumaan, miten toimin?"
- Tarkista onko nettiselaimessa jokin mainostenesto-ohjelma (Ad Blocker), joka saattaa estää etenemisen kassalla. Useimmiten tilauksen tekeminen jollain toisella päätelaitteella tai nettiselaimella auttaa asiaan. Jos nämä vinkit eivät auta, ota yhteyttä lomakkeella asiakaspalveluumme tai lähetä sähköpostia asiakaspalvelu@urjalanmakeistukku.fi niin selvitämme mistä virhe on johtunut ja olemme yhteydessä sinuun pikimmiten.

MUUTA 

"Voinko tilata tuotteet toiselle henkilölle lahjaksi?"
- Kyllä. Tuotteet voi tilata toiselle henkilölle lahjaksi. Tilausta tehdessä pitää mainita toimitusosoite, henkilön nimi ja hänen puhelinnumeronsa.

"Valmistaako Urjalan Makeistukku itse tuotteita?"
- Urjalan Makeistukku ei valmista myymiään makeisia. Makeiset tulevat tunnetuilta kotimaisilta ja ulkomaisilta valmistajilta.

ARPAJAISET / LAHJOITUKSET / SPONSOROINTI

- Meille tulee päivittäin erittäin paljon erilaisia arpajais- ja lahjoituspyyntöjä, joten meidän ollut pakko kieltäytyä näistä. Myymme kyllä tuotteitamme erittäin edulliseen hintaan kaikille. 

Copyright © 2025 Urjalan Makeistukku Oy