Back to Top

Tilaus- ja Toimitusehdot / urjalanmakeistukku.fi

Näitä sopimusehtoja sovelletaan verkkokaupassa urjalanmakeistukku.fi tehtyihin kauppoihin.
Asiakas sitoutuu tilauksen tehdessään kulloinkin voimassa oleviin sopimusehtoihin.

Verkkokaupan omistaja ja ylläpitäjä on Urjalan Makeistukku Oy, Turunväylä 52, 37160 Urjala,  y-tunnus 0904552-0

Tilaaminen

Tilaaminen verkkokaupasta onnistuu helposti lisäämällä tuotteita ostoskoriin painamalla "Lisää ostoskoriin"-painiketta. Ostoskorista voi seurata ja muuttaa tilattavien tuotteiden määriä. Kun olet tehnyt ostoksesi ja haluat maksaa valitse "Jatka kassalle" -painike, josta pääset syöttämään tietosi ja valitsemaan toimitus- ja maksutavan.

Toimitusalue

Tällä hetkellä toimitamme tilauksia ainoastaan manner-Suomessa sijaitseviin osoitteisiin.

Toimitusaika

Olemme saaneet asiakkailtamme paljon kiitosta nopeista toimitusajoista. Tilaamasi tuote lähetetään sinulle 1-7 arkipäivän kuluessa maksun saapumisesta. Mikäli toimitusaika on olennaisesti pidempi, ilmoitetaan tästä viipymättä asiakkaalle sähköpostitse tai puhelimitse. Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilaus, jos se olennaisesti myöhästyy.

Tilausvahvistus

Tilauksen tekemisen jälkeen saat automaattisen tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tarkista, että tilausvahvistuksen sisältö on oikea. Tämän jälkeen ei ole enää mahdollista muuttaa tilausta. Jos haluat siihen mahdollisia muutoksia ota pikaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme.

Toimitustavat

Verkkokauppa pyrkii tarjoamaan asiakkaan valittavaksi useita vaihtoehtoisia toimitustapoja.
Tilauksen sisältö voi vaikuttaa tarjottaviin vaihtoehtoihin.
Ajantasaiset toimitusvaihtoehdot löydät ohjekeskuksestamme.

Urjalan Makeistukku varaa myös oikeuden muuttaa asiakkaan valitsemaa toimitustapaa tarvittaessa teknisistä tai lähetyksen ominaisuuksiin liittyvistä syistä.

Toimituskulut

Tilauksen toimituskulut riippuvat valitusta toimitustavasta sekä tilauksen sisällöstä.
Verkkokauppa laskee kassalla toimituskulut tilauskohtaisesti.

Yli 150 euron tilauksiin toimituskulut veloituksetta.

HUOM. Suurissa tilauksissa käytämme Kaukokiitoa, Postia tai muuta yhteistyökumppania oman harkintamme mukaan.

Lähetysten seuranta

Postin lähetysseuranta
Syötä kenttään lähetystunnus (kirjain-numeroyhdistelmä) ilman välilyöntejä.

Hintatiedot

Tuotteiden hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron, joka on tällä hetkellä 14%. Tuotteiden hinnat eivät sisällä toimituskuluja. Maksu suoritetaan Euro-valuutassa. Pidätämme oikeuden tuotteiden ja toimituskulujen hinnanmuutoksiin. Huomioithan, että tuotteiden hinnat verkkokaupassa ja myymälässä saattavat poiketa toisistaan.

Varastotilanne

Lähtökohtaisesti myytävät tuotteet ovat heti saatavilla omasta varastostamme.
Joissain poikkeuksellisissa tilanteissa tuote on kuitenkin saattanut loppua tilauksen tekemisen jälkeen.
Vähäiset puutteet tilauksen sisällössä pyrimme korvaamaan automaattisesti samanarvoisella, vastaavalla tuotteella. Muussa tapauksessa asiakaspalvelumme on yhteydessä tilaajaan asian selvittämiseksi.

Tilauksen pakkausmateriaali

Kierrätämme meille tulleita laatikoita, jotta toiminta on ekologista. Näin ollen käyttämämme pakkausmateriaalit saattavat sisältää eri yrityksen/tuotteiden logoja, kuvia, esittelytekstejä tms. kuin mitä itse tilaus pitää sisällään.

Tilauksen evääminen

Urjalan Makeistukku Oy pidättää oikeuden evätä tilaus tarvittaessa. Tällaisessa tapauksessa maksu palautetaan tilaajalle 30 päivän kuluessa.

Ylivoimainen este (FORCE MAJEURE)

Urjalan Makeistukku Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.

Immateriaalioikeudet:

Kaikki urjalanmakeistukku.fi -verkkopalvelussa esitetyt kuva- ja tekstimateriaalit (tuotekuvat, tekstit, videot, logot, kuvastot) ovat Urjalan Makeistukku Oy:n omaisuutta. Kuva- ja tekstimateriaalin luvaton käyttö tai kopiointi on kielletty.

Tilaus- ja toimitusehtojen muuttaminen

Urjalan Makeistukku Oy pidättää oikeuden muuttaa tilaus- ja toimitusehtojaan. Tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin tilaus- ja toimitusehtoihin.

Maksaminen

Henkilöasiakkaat

Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Aktia, POP Pankki, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken, luottokortit (Visa, Visa Electron tai MasterCard) tai Jousto Laskulla tai Jousto Osamaksulla. Maksutapahtuman yhteydessä asiakas siirtyy Paytrailin sivustolle maksua varten.

Verkkopankkimaksut

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla, mobilepay.fi/fi-fi/Pages/faq.aspx

Jousto Lasku ja Osamaksu

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko.Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Luottokorttimaksut (Visa, Visa Electron, MasterCard tai American Express)

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron, MasterCard tai American Express-korteilla, Urjalan Makeistukku Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.
Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron, MasterCard tai American Express-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: +35860041005

Y-tunnukselliset yritykset ja yhteisöt

Yritysasiakkailla on pääosin käytettävissään kaikki henkilöasiakkaiden Paytrail-maksutavat pl. erilaiset kuluttajaluotot.
Näiden lisäksi yrityksen on mahdollista valita maksutavaksi laskutus vähintään 100 € arvoisiin tilauksiin. Laskutuslisä on 6,90 € alv 0%. Toimitamme laskut sähköisesti.

Palautukset (henkilöasiakkaat)

Peruuttamisoikeus

Kuluttaja-asiakkaana sinulla on oikeus peruuttaa tilaus 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tavarat. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi sinun on tehtävä peruuttamisilmoitus ennen peruuttamisajan päättymistä (kuluttajansuojalaki 6:14).
Voit toimittaa peruuttamisilmoituksen verkkosivujemme yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse asiakaspalveluumme.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutat tilauksen, palautamme sinulle sinulta saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olet valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta (Postin Pakettiautomaatti) poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme.

Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellet ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että sinulle ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia. Voimme pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes olemme saaneet tavaran takaisin tai kunnes olet osoittanut lähettäneesi tavaran takaisin.

Asiakaspalautus

Tuotteet tulee lähettää meille takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Tuotteet tulee pakata huolellisesti, etteivät ne vahingoitu kuljetuksessa. Asiakaspalautukset tulee lähettää Postin tai Schenkerin ilmaisella asiakaspalautuksella.

Asiakaspalautus Postilla

Asiakaspalautus
sopimustunnus 637362
Urjalan Makeistukku
Peltorinteentie 12
31760 Urjala

Asiakaspalautus Schenkerillä

Voit tehdä palautuksen Schenkerin noutopisteessä, josta noudit paketin.
Erillistä palautustunnusta Schenker ei käytä.

Urjalan Makeistukun maksuton asiakaspalautus on voimassa vain Suomessa.
Palautusten käsittely kestää noin 2 viikkoa.

Peruuttamisessa huomioitavaa

Ilmoita peruutuksesta aina ensin meille yhteydenottolomakkeen kautta tai sähköpostilla. Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista ilman erillistä peruuttamista koskevaa ilmoitusta ei riitä.

Palautusoikeus koskee ainoastaan avaamattomia tuotteita. Huomioithan, että tuotteen on oltava täysin myyntikuntoinen eli avaamaton, käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa. Mikäli palautettua tuotetta on käytetty vastoin asiakkaalle kuuluvaa huolenpitovelvollisuutta, voidaan asiakkaalta periä tuotteen arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan asti sekä lisäksi palautuskulut. Tarkastamme aina kaikki palautetut tuotteet, ennen kuin teemme hyvityksen.

Huom! Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus. Veloitamme kaikista noutamattomista lähetyksistä toimitus- ja käsittelykuluja 20 euroa. Maksu vastaa suuruudeltaan palautuksen, toimituksen ja käsittelyn todellisia kustannuksia. Jos haluat perua tilauksen sen jälkeen, kun se on lähetetty, on sinun noudettava paketti postitoimipaikastasi ja lähetettävä takaisin meille. Jos pakettia ei noudeta, se rekisteröityy automaattisesti ei-noudetuksi, ja siitä laskutetaan jälkikäteen. Paketin palauttaminen on halvempaa kuin sen noutamatta jättäminen. Mikäli lähetyksen vastaanottajaa ei ole tavoitettu jakelun yhteydessä tai lähetystä ei ole noudettu, kuljetusliikkeet kuten Posti säilyttävät lähetystä vain määräajan, minkä jälkeen paketti palautuu lähettäjälleen. Varmistathan siis, että yhteystietosi ovat ajan tasalla.

Viallisen tuotteen palautus / hyvitys

Kaikista palautuksista / hyvityksistä on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää.  Liitä mukaan aina kuva viallisesta tuotteesta. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa.

Palautustiedot:
Asiakaspalautus
sopimustunnus 637362
Urjalan Makeistukku
Peltorinteentie 12
31760 Urjala

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetusliikkeet eivät aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille asti. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.

Mikäli lähetys on vaurioitunut Postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus tästä.

Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme rikkoutuneen tuotteen hyvityksestä. Liitä mukaan aina kuva toimituksessa rikkoontuneesta tuotteesta.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:
- "Ota yhteyttä"-lomakkeella
- Sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu@urjalanmakeistukku.fi
- Puhelimella numerosta 0102098000 arkisin klo 08.00-15.00

Copyright © 2024 Urjalan Makeistukku Oy