USEIN KYSYTTYÄ

Näiden kysymysten ja vastausten avulla löydät ratkaisun usein kysyttyihin kysymyksiin.
Lisätietoa saat "Ota yhteyttä"-lomakkeen kautta, asiakaspalvelustamme arkisin klo 9.00-18.00 puh. +35835466300 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@urjalanmakeistukku.fi
 

YLEISTÄ

"Voinko tilata tukustanne kuluttajana?"

- Kyllä voit. Myymme makeiset kaikille tukkuhintaan. Et tarvitse mitään erillistä tukkukorttia, vaan voit tilata makeiset edulliseen tukkuhintaan suoraan verkkokaupastamme.

"Sisältävätkö näkyvillä olevat hinnat arvonlisäveron?"

- Kyllä. Näkyvillä olevat hinnat sisältävät tuotteen normaalin arvonlisäveron (tuotteesta riippuen 14% / 24%).

TOIMITUS

"Kun tilaan tavarat tänään, niin kuinka nopeasti saan ne?"
- Toisin kuin useimmilla muilla verkkokaupoilla, meillä on tavarat lähes aina valmiina varastossa. Tämän ansiosta ennen klo 14.00 tilatut tuotteet pyrimme toimittamaan vielä samana päivänä. Parhaimmissa tapauksessa ostokset ovat olleet asiakkaalla jopa samana päivänä. Mikäli tuote on tilapäisesti loppu, ilmoitamme siitä tilaajalle sähköpostilla tai tekstiviestillä. Huom. Ruuhkaisina ajankohtina tilausten lähetyksessä saattaa esiintyä viivettä.

"Tein tilauksen, mutta lähetystunnukseni näyttää aivan eri painoa kuin tilaamani tuotteiden yhteispaino on. Mistä tämä johtuu?"
- SmartPOST ja Nouto omasta Postista -toimitustavoilla ei tulostu kuin yksi yhteinen lähetystunnus, vaikka paketteja olisi enemmänkin. Tästä syystä lähetystunnuksella oleva paino on vain yhden laatikon paino. Paketin päässä näkyy yleensä 1/2, 2/2 -merkinnät, joten kannattaa Postissa varmistaa, että saat kaikki tilaamasi paketit.

"Mitkä ovat toimitusvaihtoehtonne?"
- Toimituksissa käytämme Oy Matkahuolto Ab:a sekä Postia. Noutopisteitä ovat Matkahuollon toimipisteet, Postin palvelupisteetSmartPOST-automaatit, Siwat, Valintatalot ja Euromarketit. Myös kotiinkuljetus onnistuu Postin kotiinkuljetuksella.



"Miksi postiennakkoa ei ole valittavissa?"
- Noutamattomista lähetyksistä aiheutuu turhia kuluja. Postin ja Matkahuollon kautta on käytännössä valittavissa kaikki muut vaihtoehdot.

TUOTTEET JA VALIKOIMA

"Tuotetta, jota etsin, ei näy enää valikoimassa, vaikka aikaisemmin se oli. Onko sitä tulossa lisää?"

- Todennäköisesti tuotetta tulee lisää ja lisäämme sen takaisin valikoimaan. Voit ottaa yhteyttä "Ota yhteyttä"-lomakkeella ja tiedustella tarkemmin.

"Tilaamani karkit tulevat kahden kuukauden kuluttua häihimme. Mitkä ovat tuotteiden päiväykset?"

- Kaikki tilaamasi tuotteet ovat tuoreita ja niillä on normaalit parasta ennen päiväykset. Ainoastaan Brunbergin Suukot ovat poikkeus, koska se on ns. erikoistuote. Suukkojen parasta ennen päiväys on aina 12 viikkoa valmistuksesta. 
Huom! Mikäli tuotteiden parasta ennen päiväys on lähestymässä, niin niistä on aina ilmoitettu erikseen tuotteen tietojen kohdalla.



"Onko verkkokaupan ja Urjalan kivijalkamyymälän valikoima sama?"

- Pääpiirteissään valikoima on sama. Joitain poikkeuksia on mitä myymälästä ei löydy ja tällöin ne ovat verkkokaupassa ilmoitettuna "Vain verkkokaupasta."



"Mistä tiedän onko tuote gluteeniton tai sokeriton?"

- MIkäli tuotteen kohdalla ei ole erikseen mainittu, että tuote on esim. gluteeniton tai sokeriton, niin se ei ole sitä. Olemme koonneet allergikoille omat valikoimat, mistä ilmenee esim. tuotteiden gluteenittomuus tai sokerittomuus. Mikäli tarvitsette tarkempia tietoja, niin kannattaa olla suoraan yhteydessä tuotteen maahantuojaan tai valmistajaan.



"Valikoimastanne löytyy "parasta ennen"-ilmoitettuja tuotteita. Eihän näitä saa myydä?

- Saa, jos kyseessä on tuote, jossa on merkintä ”parasta ennen”. Sen sijaan ”viimeinen käyttöpäivä” -merkinnällä varustettua elintarviketta ei saa enää myydä eikä sitä pidä syödä merkityn päiväyksen jälkeen. ”Parasta ennen” -merkinnällä tarkoitetaan vähimmäissäilyvyysaikaa, johon saakka elintarvike ainakin säilyttää sille tyypilliset ominaisuudet. Yleensä elintarvike on käyttökelpoinen vielä päiväyksen jälkeenkin. Lähde: www.evira.fi

ONGELMATILANTEET

"En pääse kirjautumaan, vaikka aikaisemmin se on onnistunut. Miten toimin?"

- Ota yhteyttä lomakkeella asiakaspalveluumme tai lähetä sähköpostia asiakaspalvelu@urjalanmakeistukku.fi niin selvitämme mistä virhe on johtunut ja olemme yhteydessä sinuun pikimmiten.



"En saanut tilausta onnistumaan, miten toimin?"

- Ota yhteyttä lomakkeella asiakaspalveluumme tai lähetä sähköpostia asiakaspalvelu@urjalanmakeistukku.fi niin selvitämme mistä virhe on johtunut ja olemme yhteydessä sinuun pikimmiten.



MUUTA 

"Voinko tilata tuotteet toiselle henkilölle lahjaksi?"
- Kyllä. Tuotteet voi tilata toiselle henkilölle lahjaksi. Tilausta tehdessä pitää mainita toimitusosoite, henkilön nimi ja hänen puhelinnumeronsa.

"Valmistaako Urjalan Makeistukku itse tuotteita?"
- Urjalan Makeistukku ei valmista myymiään makeisia. Makeiset tulevat tunnetuilta kotimaisilta ja ulkomaisilta valmistajilta.

ARPAJAISET / LAHJOITUKSET / SPONSOROINTI

- Meille tulee päivittäin erittäin paljon erilaisia arpajais- ja lahjoituspyyntöjä, joten meidän ollut pakko kieltäytyä näistä. Myymme kyllä tuotteitamme erittäin edulliseen hintaan kaikille.